Helgen är här

Godmorgon. Då var helgen här, förhoppningsvis med lika bra eller nästan lika bra väder som veckan har haft.
Dock har jag inte kunnat njuta av vädret då jag varit sjuk och bara legat inne halva veckan, men det var härligt att se solen genom fönstret iaf ;-) .. Jag fick panik av värmen när jag gick och skulle hämta på dagis.
Trodde att jag var på väg att bli frisk, men icke..igår blev det bakslag... :-( Hoppas det inte blir värre bara.
Elvira är oxå sjuk nu, feber till och från. Ibland är hon kokhet!

Vi skall iallafall städa här idag. Om alla hjälper till går det bra. Och imorgon måste det tvättas annars måste vi köpa nya kläder!

På jobbet nu är jag chefslös i 2½ månad på min nya avdelning (där jag jobbar 40%), så jag är alldeles ensam.. får se hur det går. Fast det kan vara bra för utvecklingen oxå :-) Få ta tag i sakerna själv. 

Snart skall jag ta tag i E´s rum.. det gör man minst 1g i veckan, å varje gång är det lika stökigt! Hur gör flickan? Jo det vet jag iofs.. leker med allt å släpper det.. hur skall man göra för att få henne att städa reda på efter sig?! Spelar ingen roll vad man gör/säger. 

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0