Presenter

Så jobbar man då heltid igen. Känns bra, inte lika jobbigt som jag trodde, men jag har ju gått upp succesivt nu, kanske därför. På löningsdagen känns det oxå bättre när man jobbar heltid :-)

Min nya tjänst som är tillsvidare verkar mycket intressant och skoj :-).. Ser fram emot när man kommit igång ordentligt och sköter sig själv, nu sitter man mest bredvid och lär sig.. helt beroende av någon annan.
Några uppgifter har jag hunnit med själv iaf.
Den andra tjänsten som är bara tom feb är inte lika upphetsande... men det funkar, det är ju bara tom feb som sagt.. och man får lön :-)

I onsdags fick jag hämta E på dagis, då hon hade feber, men det blev inget mer. Tur det då ett barn hade haft scharlakansfeber. Hon var hemma tors-fre iaf. Och nu mån, tis har A varit ledig så de har varit hemma båda två.
Igår hade A lite att uträtta så E & jag träffades i Kista och lunchade (ja hon tog tunnelbanan själv dit, det klarar väl vilken 3-årig stockholmsbrutta som helst ;-) ..... ok.. A skjutsade henne...) hon tyckte det var väldigt skoj att träffa mamma och äta lunch mitt i hennes jobbdag, och sen få gå hela vägen tillbaks till jobbet där pappa mötte upp :-)
När jag kom hem hade hon en överaskning åt mig som hon fixat med hela eftermiddagen :-) ... skoj att komma hem så :-) ... hon hade slagit in en av hennes stolar till en present (med filtar) så jag kunde sitta och se på TV.. i hennes rum där ingen tv finns ;-)

Helgen som var hände inte heller något speciellt, fixade klart småsaker hemma, städade, tvättade och handlade..som vanligt alltså... skönt att ta det lugnt nu när man jobbar en del :-) Jo lite bakning han jag och sessan med oxå :-)

Trevlig tisdag och fortsättning på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0