Städat?

Varje kväll städar Elvira bort sina leksaker från vardagsrummet och kök mm (ja inte utan tjat och gnat förståss men hon städar) så fint så. När man kommer in i rummet visar hon stolt rummet och säger se vad fint jag städar, och man har inte hjärta att säga annat än: Ja vad fint det är. När hon är så stolt.

Men vad tror ni, skulle detta pasera genom en kontroll i det militära tex? Skall jag träna henne på att städa ordentligt?



Men det ligger iallafall inget på¨golvet ;-)

Nu skall vi gå in och städa på riktigt för en gångsskull, så sakerna ligger på sin plats en stund iaf.

Kommentarer
Postat av: Farmor Eva-Lena

Vad duktig hon är Elvira, storartat! Du skulle se när Andreas städade när han var liten. Han sopade grejerna under sängen och så tog han in några hinkar sand och fixade ökenlandskap mitt på golvet...men det blev ju bra ordning på honom ändå tror jag...

2009-09-08 @ 15:27:56
Postat av: Jenny

Ja det är ju aningen sämre ;-)

Mmm jo ganska bra ordning på honom nu :-)

2009-09-08 @ 19:52:52
Postat av: pappa

Ja du jenny,minns du när jag skulle ta ut alla era leksaker plocka dom i en säck för att ni aldrig städa ert rum.Så då måste man säga att Elvira släktas på grusgubben...........

2009-09-10 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0