Sakta men säkert..

Nu håller jag på att tapetserar täcktapet i matrummet, och i helgen skall jag måla, sen skall A fixa det sista på söndag förhoppningsvis, så kan vi köpa matbord, stolarna skall målas. Sen är matrummet klart. Fast jag saknar en skänk... de billiga går så snabbt, det är bara de som tar överpris för sina som har kvar, och de är inte villga att pruta till den nivå jag tycker... men nån gång ska man väl få en :-)
Sakta men säkert tar vi oss framåt i projekt lägenhet.

Jag har ett önskemål om att måla om i sovrummet, senare i höst när vi vilat lite :-) Har tröttnat på den lila färgen och nu när allt annat kommer vara fint, skulle det vara roligt med. Sen har jag hittat en fiiiin tapet till en vägg.
Och en sådan här säng önskar jag mig väldigt mycket


Igår kom mina sista saker jag beställt från HM för måander sedan, allt kom ganska snabbt men dessa kom ca 2 mån senare!

Förstår ni vad glad Andreas är över att få sova i rosa lakan! Han jublade när jag visade de igår ;-)
Men vet ni, de var supermjuka! Och priset var endast 99:- per set (ett påslakan och örngott)!
Jag har lakan från HM sen förr (som man fick gratis) och det är bland de skönaste lakan vi har! Hoppas alla deras lakan har samma kvalitet.

När jag började med detta inlägg hörde jag E komma ut ur sitt rum, hon gick direkt in och satte sig i soffan, grinig och gnällig. Hon hade gjort illa fingret på dagis idag, jag tror hon klämt det. Hon håller hela tiden upp det och tar man för hårt gör det jätte ont på henne, så jag tror att det är fingret som spökar... nu sover hon i soffan, ska snart lyfta in henne igen. Hoppas hon sover något inatt.


Natti natti


Bilderna lånade från www.ikea.se , www.hm.com/se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0