Morsor på stan

I helgen var som sagt min barndomsbästis Anna här. Vi hade mycket trevligt. Jag hämtade henne i stan, där drällde vi omkring en stund, drack smoothies på Blueberry, köpte stövlar, spanade in Lagerhaus & Stockhome tex. Sen hem, vila en stund sedan snygga till oss lite så körde Andreas och Elvira in oss till Le Rouge. Mycket god mat var det! Dock var huvudrätten bäst..de hade inte riktigt lyckats med desserten (enligt min mening). 4 Z får de av mig. Mysigt var det där nere oxå.

Andreas och Elvira var till Biltema och på bilmässa när vi var på stan. Sen fick Elvira sin första Kebab, tror den blev godkännd.  

Monterade badrumskåp, lampa och toarullehållare som vi införskaffade på IKEA i fredags.

Elvira och jag var på vadhuset i fredags..kommer nog att åka en gång i månaden eller så...Elvira älskade det.
På vägen dit matade vi fåglar oxå :-) ..olch åkte buss dit...alla saker Elvira gillar på en och samma dag, varfför sprida ut det när man kan ta allt samtidigt.

Anna ville ha thaimat i söndags..så ännu en helg med thaimat ;-) ..Tur mamma kommer i helgen så vi slipper smaska thaimat igen. Eller kanske mamma vill ha det ;-)

Nu: TV:n. Andreas har målat golvet på kontoret igen så datorn är i v-rummet och delar nätverkskabel med tv:n.. så jag skall se på Matakuten nu.

Tjipp


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Svejs på er i människobyn. Nä mamma vill inte ha Thaimat. Hon vill ha den underbara, exotiska, fantastiska maträtten PYTT I PANNA m stekt ägg och rödbetor. Och den ska förtäras i ert nya matrum. Det skall bli spännande att få se er nyrenoverade lägenhet. Samt att jag ser framåt att få träffa Elvira det var jätte längesen. Ja nu får ni inte ta illa upp det ska även bli trevligt att träffa er.

Ha det så bra vi syns på fredag kväll, hoppas att jag får skjuts, så jag inte behöver åka tunnelbana, det är inte roligt det för en gammal mamma.

2009-10-28 @ 12:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0