T.G.I.F

Äntligen frerdag :-)

Andreas är påväg till MAx för att köpa hamburgare..skall bli gott det var ett tag sedan. Förra fredagen åt vi Gyros. Underbart gott! Rekomenderar Corner Grillbar i sumpan.

Fredagsstädat har jag gjort. Skönt, då är det över för helgen.. bara tvättningen kvar på söndag.

Fick veta idag att ett barn på E´s avdelning på dagis har svininfluensa! E vaccinerades i onsdags, så det har inte börjat verka ännu... barnet har gått på dagis iallafall vad jag förstod, för tydligen så var "det" inte så dåligt..bara lite hosta, och det är ju vanligt på dagis ändå... Så vi får hoppas vi slipper bli sjuka.

Veckan har varit lugn, iaf för mig och E. Stackars A har jobbat hela dagarna 3 dagar denna vecka!

Har äntligen kommit igång med träning igen efter alla förkylningar..får se hur länge man håller sig frisk.

På jobbet verkar det som att det är positiva förändringar på G. Skall bara godkännas av en chef. Vi får hålla tummarna :-)

I helgen blir det lugnt. Skogspromenad imorgon. Montera upp nya duschen och kranen till handfatet i "nya" badrummet. Köpa lite byxor till E kanske.

Ni som bor i krokarna, på onsdag är det invigning av "nya" Kista Galleria. Utbyggnaden är klar, nya härliga butiker och ett MAX kommer de att öppna. Och Stockholms andra största Åhlens. Och ett Stockhome!! Yey..slipper man ju åka till stan :-)

Nu låter min gnällspik, så det är bäst jag går in till henne :-)

Trevlig helg till er

Kommentarer
Postat av: pappa

desamma.......

2009-11-20 @ 18:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0