Det går framåt

Helgen som var, var ganska lugn.. skogspromenad med varmchoklad och fika på lördagen, sen åkte jag till Solna C och köpte lite pärlor på Panduro...köpte Gyros ¨på vägen hem.

Söndag dans och veckohandla...

I veckan har vi jobbat som vanligt. Jag och E hade vår lediga tisdag (kanske den sista...) och bara slappade, gick ut i parken och tog med varmchoklad och kex så vi kunde vara ute länge.

Idag fick jag roliga nyheter på jobbet :-) Från nästa vecka kommer jag att börja jobba mer timmar..mellan 80-100 procent kommer jag att jobba i dec. och förhoppningsvis 100 proc nästa år..då kommer jag ev att jobba på 3! avdelningar inkl receptionen. Många som behöver hjälp verkar det som. Vi får se hur det utvecklar sig. Det jag fick reda på idag var tydligen akut...därav börjar jag troligtvis nästa vecka.

Annars är jag förkyld igen! Men bara lite, hoppas det inte blir värre. Elvira verkar dålig oxå... magen eller förkylning..vi får se.

Nu skall jag läsa dagens reklam skörd. Mycket sånt nu innan jul!!


Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

JIPPI vad roligt :-D Åå så glad jag blir för din skull. Nu är det bara sista övertalningen kvar haha :-D

2009-11-27 @ 17:56:30
URL: http://www.familjenbrolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0