Vinnare!!!

Idag var det en dag på stan med kompisen och hennes son, en trevlig dag trots mycket regn och väldigt dåliga nyheter :-(.
 
När jag kom hem igen så hade jag en paket avi med rek brev... vad i**** kan det vara undrade jag, och åkte direkt och hämtade, när jag öppnade paketet var jag om än mer förbryllad tills jag såg en av etiketterna "Odd Molly" stod det!! Jippie jippie yey! JAg hade vunnit en tävling med Odd Molly kläder!!! Till ett värde av ca 3600 kr!!! Nu är detta väldigt dyra kläder och jag fick en lång kjol, en tunika, en väska och en bandana (?!) ... tyvärr så är tunikan för liten :-( Måste säljas, den som var sååååå fin!!  Men, jag som aldrig vinner stora dyra saker har vunnit!!! Om jag vinner så är det bara mini små saker... Skoj skoj. Något roligt fick man idag iaf.

Många kramar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Märta

Hej Jenny! grattis till vinsten synd att du inte kunde ha tunikan. Odd Molly har fina och orginella kläder.

2009-05-27 @ 15:15:57
Postat av: Anonym

Tack!

Ja visst har de. Superfina kläder och med fina detlajer.

2009-05-28 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0