Ledig?

Jag vänjer mig aldrig vid dessa kontors tider.. Imorgon är det fredag och nu går vi på sommartid på fredagar from Maj dvs vi slutar kl 16 och eftersom jag börjar kl 13 varannan fredag så blir det ju inte många timmar, och imorgon slutar vi tydligen redan kl 15! För det är dag innan pingsafton.. så då jobbar jag 2! hela timmar imorgon.. hur ska jag orka?

Har inte varit så mycket på jobbet nu, så då har jag hunnit surfa en del, sepciellt igår då jag jobbade ensam från 8-17 ganska tråkigt så man måste ju sysselsätta sig med något... Nu skulle jag behöva bli rik för det finns så mycket fint som jag skulle vilja handla till lägenheten! Men man kan inte få allt eller hur?! På Blåelefant har de jättemycket fina barnsaker, speciellt de till rosa barnrum. Elvira vill nämligen ha ett prinsess rum i rosa ;-). Det gillar mamma väldigt mycket :-D

Nu måste jag nog gå och ägna tid åt lite modellering.. har en beställningstårta till måndag och det är lite pill med modelleringen... *puh* Blir en hel del bak nu från helgen och en vecka framöver. Men det är bara roligt. Kommer väl inte finnas tid till det i sommar.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0