KS

Nu har jag tillbringat två halva dagar på KS. Igår åkte jag in för att kolla upp om det verkligen var blindtarmsinflammation, man blir ju orolig och fick ganska dålig info från närakuten så jag bestämde mig igår morse för att åka in på Karolinska.
Provtagning, väntan och undersökningar 2½ timme tog det och så skulle jag komma tillbaks idag för ytterligare prover så de kunde som om värdena steg eller sjönk.. svårt att veta annars hur kurvan går.
Imorse kom jag in igen, nya prover, vänta sedan ny undersökning , proverna var bra och läkaren (specialläkaren på kirurgen) så att det  var inte blindtarmsinflammation, vad det var visste man inte, men troligen körtlar i magen som svullnat efter förkylning, kunde tydligen göra det på kvinnor? ..
Nu har jag bara lite ont emellanåt, så att det sticker till på vissa ställen i magen, men hoppas det går över med.

Dessvärre missade jag kongressen jag skulle på idag, div föreläsningar och sedan middag med underhållning på kvällen. Det skulle ha varit trevligt att få komma ut lite, det händer ju aldrig annars .. men men... :-( .

Nu skall vi tvätta.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0