Hemma

Fortfarande hemma.. har än så länge inte behövt åka in... känns liiite bättre. Hoppas det läker ut av sig själv. Vi får se....

Igår var det fredag och städdag, men av förklarliga själ blev det inte så.. men idag är det städat och fint utan att jag lyft ett finger :-D ... min käre make har städat helt utan att jag bett honom. SÅ snällt!!

Idag har jag beställt från lite nätsidor... tex nya kuddfodral till sovrummet och överkast, köpte ju fina gardiner in dit för ett tag sen men har saknat kuddfodral och överkast som passar sängen...Nu blir det nog så fint. Skulle iofs vilja måla om därinne, vitt med rosa fondvägg vid sängen :-) .. men vi får se hur det blir med lägenheten framöver ;-)...

Nu sover Elvira och Andreas tränar, sitter helt ensam nu..skönt. Tom katten har dragit, hörde henne nyss hoppa från balkongen :-) .
Skulle åkt till arlanda idag, men vill vänta en dag till och se om jag fortsätter vara bra... Får se imorron.

Blir en lugn dag idag.. kanske kommer ut en stund och får lite luft.. förutom den som kommer in när balkongdörren och fönster är öppen ;-).

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0