Solen är åter

Vilken natt! Har sovit lite här och där bara fram till ca 4.30 eller så..E har skrikit och gråtit hela natten, ingen Ipren ville hon ha och när jag skulle ge henne den iaf så somnade jag innan jag hann upp.. men sen vid 4.30 ca så fick vi i henne en och sen somnade hon och sov till kl 8.10. Hon klagade på att hon hade ont i öronen inatt. OCh feber hade hon.
Så jag ringde till vc imorse och vi fick en tid och där såg de att hon hade en aning öroninflamation dvs lite röd, men ville inte ge antibiotika om det inte var lika inatt, då skulle vi ringa imorron och få utskrivet. En jättebra läkare fick vi, trodde nästan de var utrotade på var vc.
Så fick hon ett klistermärke hos doktorn, vilken lycka för flickan :-) . Vi pratar om tandläkaren och att om man är duktig där får man klistermärke, så får hon ett hos doktorn :-) ... Hon var så glad.

Nu sover hon igen, det är så man märker att vår prinsessa är sjuk oxå.. hon somnar kl 12.15 även om hon vaknade 8.. annars skulle hon inte sova något föränn ikväll.

Tyvärr är det underbart väder idag! Sol och ganska vindstilla. Om E kunde var lugn ute så kunde vi gått ut en stund, men då ska hon väl leka järnet och det funkar inte om man e sjuk.
Så tyvärr får vi njuta av det fina vädret innifrån. Inte ens en prommenad blir det idag. A bör jade kl 8 imorse och slutar inte förrän kl 21 ca.. tråkigt för både mig och honom.

Hoppas ni har sol idag och får njuta av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0