Snö och snö

Räcker det inte nu? Ja med snö alltså.. nu snöar det igen! Ena stunden är det varmt och tinar och sen blir det kallt, fryser på blir is och sen snöar det igen.. nu är det ju mars, då kan det väl bli vår! Eller?!
Undrar hur sommaren blir, nån som vet?

Äntligen bra i förkylningen oxå, bara nåt litet munsår i mungipan kvar.. Annar prima. Så idag var jag och skaffade gymkort, ville egentligen gå på ett gym i Solna men erbjudandet de hade slutade gälla i lördags och jag orkade inte ta mig dit i veckan, synd för de hade bra gruppklasser där, men nu blev det Friskis istället, och nära jobbet om jag vill träna direkt innan eller efter.
Tog det lugnt idag eftersom jag inte tränat sen okt eller sept på gym, men skönt var det. Har saknat det faktiskt, jag gillar att gå på gym. Och nu är det väl dags för Beach-09 snart så det gäller att sätta fart ;-) ...Nä men har blivit förslappad i kroppen och gått upp lite sen jag började mitt nya stillasittande jobb. Så nu är det promenader efter dagislämning och gym iaf 2 dagar i veckan.  

Annars inget speciellt här..

Nu, kolla in Project Runway en kortis sen sängen för jag är supertrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0