Sämre

Efter en orolig natt inatt, E har gråtit/gnällt ofta så blev det en bra morgon efter ett tag.. hon var ganska pigg när jag steg upp kl 8 men fick en ipren för hon var fortf lite varm.
Efter frukost så var hon så pigg så vi åkte till Vallentuna på tårtutställning för jag behövde köpa lite grejer till kommande tårtor. På vägen hem bleb hon ganska trött och somnade i bilen vi bar i henne och sen somande hon om i sängen med mig, efter hon sovit en timme så när hon vaknade var hon kokhet och väldigt trött och låga bara i soffan, hade då 40 graders feber!! Inte ens när A kom hem med Max mat ville hon stiga upp och åt inget... brukar alltid äta pommes iaf! Tillslut kunde vi iaf ge henne Ipren och efter en stund så ville hon både äta och leka...
När det sedan var dags att äta, varma mackor och te så började Iprenen sluta verka och hon ville inte äta och var trött...
Sen har hon sovit en stund och nyss fick hon en panodil.. hon satt och käkade ostbågar nyss och då utbrast hon: Nu kan man leka "parater", nu är detr mörkt.
Hon och A brukar leka pirater och han säger att man får leka det när det är mörkt...
Konstigt hur det kan svänga så, ena stunden ingen ork och sen är det full fart...

Själv är jag oxå helt slut idag.. ögonen är bara halvöppna, har eg ingen ork med nåt, vill bara ligga i sängen med släckta lampor.. men några saker har vi åstadkommit idag iaf...
A mår ganska bra tror jag.. han e väl oxå trött kanske, men inte sjuk iaf.

Snart dags att släcka lampor osv.. för Earth hour... A säger att vi måste...skönt för mig iofs..

Trevlig lördag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0