Luft

Igår fick vi hem två nya filmer från Lovefilm, en till mig och Elvira fick Törnrosa, den gamla versionen. Vi tittade på den igår och slutet idag, hon gillade den filmen, satt och frågade hela tiden och var intresserad. Idag har vi lekt elaka fen som förtrollar Törnrosa som sover i hundra år sen kommer prinsen och kysser henne så hon vaknar :-). Flera ggr har detta lekts.

Idag har jag äntligen fått mig en Ben & Jerrys Wich glass. Mmmmmm den är så god. Dessvärre om man ätit bara BJ glass på sistone så blir annan glass inte lika god :-( Jag åt en Sandwich Stracciatella (den nya) i onsdags och den smakade bara luft.. inte värd att fuska för alls :-(.

I veckan skall E bara gå på dagis en dag, jag är ledig på måndag för att jag hade en semester dag jag var tvungen att ta ut innan April och sen är A ledig i slutet av veckan innan han börjar sitt nya jobb.
Jag är ledig 4 dagar nu. Skönt. Tänk förr när jag jobbade 2 dagar i veckan och var ledig 1 vecka i streck ibland...då känndes det konstigt att jobba. 

Ikväll blir det Andra chansen och en skön kväll i soffan för mig själv, innan dess mys med Elvira. Hoppas jag slipper vara ensam så många helger framöver.  Är ganska tråkigt att sitta själv så.

Nu är SMå Einsteins slut så det är nog bäst att bege sig ut till v-rummet.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0