Fredag

Samtalet idag gick bra. Hon är en duktig liten tjej. Mogen för sin ålder och verbal tydligen :-) .

Blev ingen prommis efter då jag glömde mössa ochhalsduk och det blåste kallt nå in i bomben. Däremot blev det städat idag... kunde inte låta bli, jag gör ju det varje fredag. Tycker om att sätta mig på fredag kväll och mysa och känna att det är rent och fräscht.
Tyvärr såg jag en del saker som måste fixas här hemma.
1. Putsa fönster
2. Måla vardagsrummet och hallen + dörrar i hallen. Ganska slitet och märken överallt.
3. Nya gardiner och kuddar i sovrum + v-rum
4. Nya fräscha blommor el gröna växter. Har tröttnat på de som vi har nu.. har haft de i 2-3 år.
Säkert finns det andra saker med men dessa har jag tänkt på ett tag..

Idag börjar jag inte förrän 13 så jag har fortfarande någon timmes lugn och ro. Skönt. Hoppas A hämtar E från dagis och att maten är påbörjad när jag kommer hem, men detta beror på när han slutar.

Måste åka och handla lite ikväll så jag kan baka och laga mat till mamma och pappa imorron (vad vill ni ha?).

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0