Enformigt

Varje kväll när Elvira skall sova läser vi saga, hon har massor av sago böcker men den enda som duger är en Nalle Puh bok. Denna fick hon i doppresent, och både vi och hon kan den nu utantill :-) Har försköt med nån av de andra bra sagoböckerna men denna har många bilder och ramsor och rim och annat att lära sig av, det är väl det som är bra..
MEN när vi var på Coop för en vecka sen så fick hon välja en ny bok och nu skall den läsas varje kväll, i denna är det bara en saga om en prisessa, så den kan vi snart oxå ;-) ... och efter man läst den skall man läsa en berättelse från Puh oxå.
Inte lite enformigt alltså.

                                   
(www.adlibris.se)


Elvira älskar att säga att hon älskar oss :-) Gör det ofta. Och att hon saknar oss, även fast vi varit med varann hela dagen och jag bara gått in i köket en stund tex.
När jag kommer och hämtar på dagis nuförtiden så har hon alltid saknat mig och några gånger har hon gråtit förtivlat oxå :-( .. för alla andra barn har blivit hämtade av mamma och hon är ensam å då saknar man sin mamma såklart :-(  Min lilla tjej.

Nu skall jag titta på den nya "realitysåpan" Stockholm Arlanda. Intressant när man jobbat däromkring så många år :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0