Det går runt runt

Japp jag e förkyld IGEN(3:e ggn på 2 mån!)!!! Jag tror jag blir galen! Vad ska man göra för att hålla sig frisk? Jag hade precis börjat motionera igen efter min senaste förkylning och frukt äter jag i massor, börjar dagen med ett glas färskpressad juice.
MEN jag vet hur jag blir sjuk, tror jag.. E släpar med sig bacillerna hem sen på natten när hon kommer över i vår säng så vill hon hålla armen om min hals och ligger då med ansiktet bara några cm från mig, så nu när hon varit sjuk så är det ju klart att jag får hennes baciller oxå.
JAg tror inte vi kommer att få henne sova i sin säng så länge vi sover i samma rum så det är väl bara att gilla läget ett tag till. Och längta tills det blir riktig vår och sommar och mindre bacillusker.

Fredag idag och därmed städdag, men då jag har feber och allmänt hängig skall detta skippas.. ev bara dammsuga skräpet. Får städa skinande sen när vi e friska.

Har iaf bakat minimuffins med apelsin smak. Jättegoda! Fredag och jag e snask sugen men kan inte äta choklad nu då det "river" i halsen så muffins känndes perfekt! Lena och goda :-)

Trevlig helg och hoppas ni e friska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0