Spikmattan

Hur bra är spikmattan då? Ja det vet jag inte ännu, men det känns skönt och lätt i ryggen när man legat på den, än så länge har jag inte legat längre än 10 min, man ska ligga 20-30 min om dagen men jag börjar lite lätt.
Nu är detta inte en "mesig" shakti matta med små korta piggar, nej detta är en matta med långa tjocka spikar i plast (ja inte riktigt spetsiga som spikar) så är man lite "mesig" ;-) Så skall man välja Shakti mattan.

Visst det gör j-ligt on, men det är bara de första minuterna, sen känns det inte utan blir mer som en värme bara. Men som vissa säger att man somnar på den har jag inte märkt ännu...




Men jag tycker att man skall ge mattan en chans, vilken sort du än väljer.
Prova vettja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jenny, jag älskar min spikmatta, med inte en som du har , lite mesigare, har haften sedan i januari, jag somnar på min

2009-06-11 @ 11:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0