Nacken...

Nu händer det lite grejer med lägenheten.. köket är borta, röris har varit här och fixat, lämnat lite till A... A har varit och handlat reglar, gipsskivor och annat... så till veckan kanske vi är klara med grunderna i rummet...

Själv har man drabbats av nackspärr... har ALDRIG nackspärr så varför nu?! Lägligt liksom...
Kom igår när jag och prinsessan var påväg på egen tur till Jula, Mio osv.. fixade lite grejer, jobbigt var det med nackspärr å allt!
Tapeterna till hennes sängvägg är beställda, jag tror vi alla blir nöjda.
Sen gick vi förbi Stadsmissionen och skulle köpa två tallrikar jag såg dagen innan, då hade det kommit in lite till fint så det blev totalt 4 tallrikar och min samling med fina gamla tallrikar börjar växa :-) Nu saknas mest stora tallrikar och efter det kanske även skålar och djuptallrikar.. men en sak i taget.
Nere på "Loppiskällaren" i sumpan fanns det mycket! Säkert något fint om man inte hade en 3-åring med som ville känna på allt... får ta en närmare titt senare...
Men nu är det möbler som är aktuellt... skänk/sideboard, soffbord, matbord och stolar vi får väl se vad som hittas och var..vi letar överallt!

Nu vila nacken.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0