Kontorsråtta

Här händer inget speciellt fortfarande, vi jobbar och sover och umgås , typ...

Idag så har jag gjort som man skall om man jobbar på kontor (enl tidningarna), på lunchen var jag ut på en promenad, sen kom jag tillbaks och åt luch. Mycket skönt att komma ut och röra på sig när man mest sitter på rumpan.. och idag jobbade jag 9-17, en kollega är borta så jag jobbade extra idag (är ledig annars).

Sitter nu och kollar på resa till Disneyland. Elvira älskar ju Musse, och i år är det något extra Musse kalas på Disney.. vore roligt att åka, men är man för liten för Disneyland när man är 3 (nästan)? Det ser spännande ut iaf... mamma och pappa (mamma iaf..dvs jag--) skulle nog uppskatta det iaf :-D. 

Nu har Elvira börjat på en ny avdelning, en 1-5 avdelning, så det är några större barn där oxå, roligare för E.. hon gillar ju stora barn.. nu har jag iofs inte sett så många av barnen där så jag vet inte hur gamla de är.. har mest bara sett små barn..Elvira har direkt fått en ny kompis som hon pratar om jämt, Simon.. söt liten kille. Hon började där igår, hade inskolning förra veckan några timmar i 2 dagar.. inga problem med E inte...Fast jag och A tycker det verkar rörigt där..för de har dörrarna öppna mellan 2 avdelningar och de vet inte var de har ungarna när man kommer...jag ska hämta imorgon, får se hur det är då. 

Fortsatt trevlig vecka.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har fått en utmärkelse av mig i min blogg!!

2009-01-15 @ 10:22:34
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0