Kalaset

Har idag haft två mäklare här, bara för att se hur läget ser ut och vad vi ev skulle kunna få om vi skulle få för oss att sälja. Som det är just nu så ska vi väl inte det, men man måste vara förberedd ifall ett bra tillfälle skulle dyka upp. Ska även prata med banken så vi har på ´benen även där.

Ikväll satt jag och E och kollade (ok, jag kollade hon lekte) på Obamas ceremoni och efter att han svurit eden så filmade de ut över det gigantiska folkhavet, då sa jag till E: Kolla vad mycket folk. Hon svarade då: aaa på kalaset. Hahaha.. hon hade ingen aning om vad det handlade om men om det är mycket folk så är det tydligen kalas. Smarta de där små.

E har börjat vakna till vid 22-23, vaknade nyss. Då går man in och tänder en lampa, lägger henne i sängen sen går man ut och låtsas värma en flaska med vatten eller mjölk och när man kommer in igen så sover hon. Troligtvis drömmer/vaknar hon och blir sedan kanske lite mörkrädd och när lampan e på somnar hon. Ska nog kanske skaffa en nattlampa till henne.

Jag e trött, men ska snart titta på Viktoria Silvstedt dokumentären (?)  så jag får inte sova ännu. Om jag inte somnar i soffan dvs.

Annars händer inte så mycket här.. har några projekt i lägenheten som skall ordnas.. tex så är 2 av 3 persinenner i köket trasig.. går inte att dra upp. Hallen skall fortfarande målas, skötbordet tas ner, jag vill måla vardagsrummet vitt men det får nog vänta... Ja några små projekt alltså, ska bara ta tag i det oxå... 

Nu: TV:n

Kram på er. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0