händelselöst

Här händer inger speciellt om dagarna.. därav den dåliga uppdateringen, inget att skriva om...

Var bortbjuden på lunch igår. Mycket trevligt och gott. Elvira hade så skoj att hon inte ens hade tid att äta.. fanss så många fina leksaker i den stora tjejens rum. Vi fick bära ut henne därifrån ;-) .

Jag har jobbat idag, och då det är röd dag imorgon slutade jag kl 15... hård dag med tanke på att jag började redan kl 12 ;-) .. känndes bara som jag var på jobbet och vände..dessutom inga besök och knappt några samtal..
Men nu är det slut på röda dagar för ett tag.. men i april- juni blir det en del.. typ varannan vecka.. det här med kontorsjobb är ganska roligt :-) .. Så fort det vankas ledighet så jobbar alla så lite de kan. Därimellan så jobbas det emellanåt himlans flitigt minsann..

Dålig tv kväll ikväll så det blir en film som jag haft liggandes ett tag. TIll det blir det nog en smarrig fruktsallad :-).

Fortsatt trevlig Trettondagsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0