Vinterdag

Nu imorse när jag lämnat Elvira på dagis gick jag en promenad som vanligt när jag lämnar vid 9 och börjar senare..Men idag var det så härligt! Det ligger lite snö på marken, det är kallt ute så snön knarrar under skorna och solen lyser så det gnistar i buskarna av isdropparna som frusit till is. 

Igår var vi och kollade på ett radhus i Täby, bara för att se vad vi skulle kunna få.. ett jättefint gulligt radhus med nyrenoverade badrum, fräscht i övrigt, en treass och en liten gräsmatta, tyvärr var det många på visningen och några la bud igår så redan nu har priset stigit över 300.000! Och då är det en visning kvar idag... blir ett ganska dyrt radhus i slutändan tror jag. Och för att köpa något måste vi först sälja vår lägenhet... så vi väntar. 
Skulle kollat på ett till i samma område men hade glömt husnumret så det blev inget.  

Mamma var här i helgen så vi var ute på små turer. Tex till fjärilshuset, det gillade Elvira väldigt mycket.. dock var hon rädd för fjärilarna när de kom för nära...Sen var vi såklart oxå till Kista, det måste man när mamma kommer ner.
På lördag kväll var det middag här hemma lillebror med sambo kom oxå förbi, sen kollade vi på körslaget. En trevlig kväll.
Igår söndag var det visning för mig och A, mamma var barnvakt. Annars var vi bara hemma. Skjutsade mamma till bussen och åkte och handlade.

Nu är det arbetsvecka igen med sikte mot helgen :-D.

Skriver inte så ofta här då det inte händer särskillt mycket här nu och alltså inget intressant att skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0