So far

Ja vad tycker jag om festivalen hittils? Bästa deltävlingen (ja int eså svårt kanske då det bara är andra än..) ingen som var kass som förra gången! Men några som var mindre bra bara.. inte superdåliga iaf.. sämst var Lasse Lindh (kommer hata låten innan sommaren är över tror  jag, en sån man tröttnar på snabbt som Håkan Hellström..) sen H.E.A.T och sen Markoolio efter de var alla likvärdiga tycker jag.. i början gillade jag inte Måns (mamma, din favorit eller hur?!) men sen på slutet så blev den bra.

Fin klänning har Petra oxå.

Svårt att veta vilka som går vidare..

När det begav sig och Lili & Susie var "stora" så att säga och var mina idoler så var Susie favoriten för det var ett så coolt namn och hon var snyggast tyckte jag..Vem var din favorit?

Nu är det röstning.

Hörs 

Uppdatering:

Tråkigt att jennifer Brown åkte ut, det var ju en jättebra ballad, bland de bästa ballader i melodifestivalen...
Att Lili & Susie bara gick till andra chansen gör inget.. de "är ju så gamla" iaf, eller hus mamma? ;-) , nä men Måns såg så förhoppningsfull ut och blev så glad när han gick vidare så det var han värd..
Men det var dock inte H.E.A.T, börjar redan tröttna på den låten..synd att Amy inte gick vidare direkt :-(..

Så bara att se fram emot nästa lördag, och då slipper jag sitta själv, då är maken hemma.. nån att ventilera med..

Natti

Kommentarer
Postat av: pappa

Jennifer Brown var bäst,sen är hon snygg och titta på

2009-02-16 @ 18:36:55
Postat av: Anonym

HAhaha, men mamma gillade henne inte alls eller? ;-)

2009-02-16 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0