Lite sol

Idag har vi varit ut en kortis, kunde behövas då vi varit inne sen lördags. På lördagen hade vi en härlig mysdag, äta mysfrukost och bara gå omlring i pyjamas typ hela dagen (jag iaf, Elvira hade sina prinsesskläder som vanligt), planen var att gå ut på söndagen. Men så blev inte fallet då jag började få ont i halsen på lördag kväll som ganska snabbt eskalerade och på söndag em/kväll var jag helt utslagen, öm i kroppen, superont i halsen, trött som bara den och yr så fort jag skulle göra något, fick blunda om jag skulle röra huvudet.. verkade som influensa typ men jag fick ju spruta i höstas.. fast den hjälper ju inte på alla tydligenvar soffläge som gällde hela dagen, inget Elvira gillade så värst mycket och A hade åkt och jobbat, jag var ju inte så dålig på fm när han åkte, typiskt.
Igår var jag lite bättre, inte lika yr bara lite och som en vanlig förkylning.. idag en aning bättre men trött som en gnu.

Så idag var vi ut en kort sväng och fick tom lite sol då den behagades dyka upp några korta stunder, härligt.
Skulle vara skönt med en utlandsresa framöver, men om man funderar på att byta boende så blir det inte så...man får välja här i världen . Usha, man skulle varit miljonär minsann!
Nån som har en sisådär 4 mille över så säg till för det finns hus här i området som jag vill köpa :-)

Snart dags för lunch, men först en kort stund i soffan.

Trevlig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0