Äntligen!

Äntligen så har de förlovat sig, ja Daniel och Viktoria såklart! Har ju väntat på detta länge nu. Äntligen dags för ett kungabröllop i Sverige oxå!
Kl 17 idag så skall de möta pressen, får inte missas!
:-)

Ja jag är Royalist!: Jag har alltid gillat Viktoria bäst av prinsessorna. När killarna i klassen sa att Madeleine var snyggast blev jag alltid arg på dem. Nu tycker jag iofs att Madeleine är vackrast, men gillar Viktoria ändå.

Nu ska de alltid gifta sig, tråkigt bara att vänta tills nästa år.

Vackra var de på presskonferensen. Och väldigt nervösa, söta och lyckliga :-).

Och efter deras bröllop så väntas säkert några förlovningar och bröllop till, iaf Madeleine och Jonas och kanske även Carl-Philip och Emma förhoppningsvis. Spännande år framöver för en Royalist alltså :-).

Självklart så skall jag åka in till kyrkan och stan när bröllop vankas :-)

Väldigt vacker ring ser det ut som oxå förövrigt.


(www.aftonbladet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0