.

Till pappa som efterlyste bilder :-) Och alla andra såklart.

Några gamla bilder från i höstas.

Fotograferingsdag på dagis. Man måste göra sig snygg(inget matkladd nånstans) och toffsarna satt i så fint ända till samlingen på dagis började, sen hann fröknarna inte sätta dit de igen. Men vad gör vl det när bilderna därifrån är underbara 
   

Jul, Elviras första julklapp av tomten, det bästa var wellpappen runt "saken" en karta tyckte E att det var.
   

Frukost med "gubben" på juldagen.


Nyårsafton. tittar på fyrverkerier 1 timme i sträck, vägrar att gå ner från pallen, om jag inte bar henne till de andra fönstren och kolla på fyrverkerier. Och Selma skiträdd.
     

Hjälper pappa med lampan i taket, med sitt "Händige Manny bälte" på.

      

Jag höll på att vika tvätt och E ville hjälpa till att bära, så hon började bära in allt i sovrummet och jag trodde allt låg i en enda hög tills jag kom in och såg detta. Söt tjej man har :-p


Baka kladdkaka med mamma är roligt.


Hittade denna bild häromveckan, skar av lite av den. Härlig bild va?!


Och även några bebisbilder på E hittade jag när jag gick igenom den externa hårddisken.

     

Ja det var allt för nu.






Kommentarer
Postat av: pappa

Tack för de......mvh gubben

2009-02-08 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0