Kom med mig

I förrgår när jag vikte tvätt hörde jag misstänksamma ljud från frökens del av lägenheten... dunsar på toalock och andra ljud.. sen hörde jag: Kom med mig nu.. ? Så jag gick dit för att titta.
Då har hon dragit ett band runt Selma och anväder som koppel och skall gå runt med henne i lägenhete.. efter en stund så säger hon: då lämnar jag dig här om du inte vill gå med mig (i köket) .. skönt tyckte nog Selma :-D
Dock så drog hon runt bandet igen en stund senare... men då sa hon: Selma får gå preciiiiis var hon vill.
Jo säkert när hon e fastbunden ;-)







Det var inte så hemskt som det ser ut för katten. Ingen katt kom till skada. Hon tyckte bara att det var mindre roligt.

Vad tycker ni föresten om prinsessans utstyrsel? Självvald var den dagen till ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0