Telefonen

Det blev telefonen nedan, den var så fin och det jag läste om den verkade så bra.. allt som jag ville ha.
Pappa: Den är rosa :-) .
Såklart.. tycker det är så tråkigt med svarta telefoner.... fast om den varit lila skulle jag oxå köpte den :-)

Mamma: Ja tyvärr så blir det väl ingen rosa soffa ;-) ..Andreas får väl bestämma som vanligt :-D .

Nu skall jag tapetsera igen, höll på flera timmar igår kväll och nu skall jag ge mig på en våd eller två innan jag går ut på promenad, sen lite till när jag är tillbaks och efter jobbet omdet finns något kvar. VI håller på att sätter upp renoveringstapet i nya v-rummet innan vi skall måla, för att slippa bredspackla.

Tjing så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0