Renovering...

Jodå visst blev det en cykeltur till och från jobbet igår och jisses vad jobbigt! Jag har inte cyklat på miljoner år..så när jag nu skulle cykla trodde jag benen skulle gå av... men efter några gånger så skall det väl bli bra :-) Dessutom var det ju dödens varmt...var röd som en tomat i ansiktet när jag kom fram :-D.

Här är några bilder från renovering och kalas. Efersom bara E´s rum är någorlunda klart finns det bara "mellan" bilder därifrån..de andra är före bilder :-)

Elviras rum,                                        smakprov på tapet vid säng.         Vid fönstret.

                                 




Vid öppningen.
                         



Kalas 

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0