Prinsessan 3 år!

Idag har vi haft kalas. Prinsessan tyckte det ytterst (eller som hon själv skulle sagt: superastiskt) att fylla år.. för det brukar hon göra nästan varje dag annars ;-) Men nu var det på riktigt och man fick massor med presenter...fast hon ville ha mer :-D Jag tyckte det räckte gott och väl! Hon fick en massa fina saker!! Tack allihopa.

Nästa år har vi mer plats och det behövs kanske, om hon vill ha ett barnkalas... pust.. hoppas inte ;-) Jag blev rejält trött av detta kalas ju... tänk då att oxå fixa barnkalas... ojojoj. Då måste man göra ännu mer fina söta saker som barn gillar ;-). Jag hade nog med att göra sakerna som Elvira beställ till detta kalas. För det har hon minsann gjort..och önskat presenter med.

Hon är så duktig nu, använder bara blöja på natten och inte ens det vill hon göra.. men vi sätter på henne blöja när hon somnat fortfarande för hon kissar ibland, när blöjan varit torr en vecka i sträck får hon sova utan hela natten.
Skönt iaf att slippa byta "snusk" blöja! Hoppas det håller i sig.

Sitter och letar badkar på blocket.. vill gärna ha ett. Får se om jag hittar ett med våra mått och att A godkänner badkar ;-) för han vill helst inte ha ett..men sen kan han ju duscha i det andra badrummet när det är fräscht där.

Elviras rum är iaf klart, skall bara till IKEA imorron och köpa förvaring och ev bord och stolar. Så kan vi sortera upp där.

Nu skall jag sätta mig i soffan med maken (när E somnat..) och äta ostbågar och se på Sommarkrysset (eller nåt annat..)

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande.. kommer ner i vinter och tittar hur ni fått det :-)

2009-08-01 @ 21:00:03
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Mamma

Passa dig så att du inte får för mycket motion, det kan vara farligt har jag hört:) Visst det passar bra för en prinsessa att gå på balettakademin

2009-08-06 @ 12:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0