Våren har kommit!

I söndags när vi kom hem så var det något A sa som gjorde att E förstod att våren är här, hon blev så glad att hon gick ut på balkongen och hurrade och sjöng : Hurra nu har våren kommit (från små eninsteins), osv...
Vi har pratat mycket om våren och väntat på den :-)

Igår när jag var ute på prommenad så såg jag vitsippor som precis har kommit upp ur marken och börjat slå ut :-) Härligt!

Pratade med en granne idag och vi båda har planer på att börja springa, hon har oxå lika (nästan iaf) dålig kondis som jag och båda behöver bli av med några graviditetskilon möjligen.. iaf så föreslog jag att vi kanske skulle kunna springa tillsammans, är ju roligare att ha nån att springa med.. så vi får se hur det blir. Så fort jag blir helt kry ska jag ocå börja cykla.. känner fortfarande av i halsen, svullna halsmandlar :-( .. hoppas det blir helt bra snart.

Fick igår hem min nya vår jacka, använde den idag och kännde mig så fin, det gör man inte direkt i en svart jacka. Har en svart kappa från förra våren redan men ville ha en med färg och såg denna redan i dec i HM:s vårkatalog så nu slog jag till :-) Inte så dyr heller. Köper man en annan färg än rosa kostar den 298 :-( Men min kostade en hundring till. Typiskt.

(www.hm.com)

Ha en fortsatt trevlig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0