Underbara fredag

Vilken underbar dag idag! Jag har tom kunnat njuta av solen. Lämnde E på dagis idag då hon hostade knappt något imorse...dock på vägen dit hostade hon, hoppas att det blev bättre bara.
Sen har jag börjat kolla på en film, men jag ville hellre njuta av solen så jag tog en stol och satte mig mot en vägg utanför huset och solade och läste. Tyckte det var välbehövligt med lite färg i ansiktet så jag inte ser så blek och sjuk ut!

Provsvaret var negativt, alltså inge bihåle inflammtion, SKÖNT! MEn fick ändå antibiotika så jag blir av med den här skiten nån gång. Har fortfarande ont i halsen som nu förhoppnignsvis går över.
Dock verkar Andreas vara sjuk nu :-( Sa att han hade feber igår kväll. Hoppas han slipper vara sjuk så länge..han brukar iaf inte det.

Nu dax för lunch innan jag skall åka till jobbet.

Ha en underbar fredag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0