Sjukstuga

Ja vi är fortfarande sjuka... trodde igår att vi började bli friska, E hostade knappt nåt på kvällen och på dagen kännde jag mig ganska bra förutom dödens trött eftersom jag var uppe med E på natten (hon hostade tills hon kräktes på kvällen och på natten hostade hon massor men kräktes inget)... men idag är det andra bullar E hostar mer igen och jag har feber!! HAr läst på lite och kan ev ha bihåleinflammation, det får testet utvisa. Får förhoppningsvis svar imorron. Nu vill jag att vi ska bli friska jag ORKAR INTE MER!! Till påsk är vi tiptopp har jag bestämmt!
Börjar bli jobbigt att bara gå här hemma nu... var iofs och jobbade igår, det var skönt. Eftersom E började hosta massor så sent så hann jag aldrig sjukanmäla mig och jag öppnade igår så hon fick följa med mig och sedan kom en räddande ängel och skulle vara barnvakt så jag skjutsade hem dem. Skönt att få jobba lite och socialicera sig. Iofs är det jättehärligt att vara med prinsessan men det kunde ju vara under bättre omständigheter...

Det värsta är att jag inte kan baka några tårtor eller göra blommor nu när jag e sjuk :-( Jag som köpt så fina grejer i lördags.
Jag bakade muffins till mig själv igår iaf.. men idag känner jag ingen smak så jag skulle lika gärna kunna äta en skumgummi bit!

Nu ska jag göra vatten till prinsessan. Jag var visst inte välkommen i soffan men vatten ville hon minsann ha..
Ska försöka ta oss ut idag, för igår när vi var ut så blev hon bättre i hostan så jag hoppas på det idag med.

Så då var det färdiggnällt... skönt att få gnälla av sig lite, känns bättre då.

Hoppas ni mår bra och får en härlig torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0