Rådjur

Härligt nu är våren här igen :-) Med solsken och värme. Idag premiär åt vi på balkongen, det är något Elvira gillar vädigt mycket.

Igår var jag in till stora staden igen och hämtade ut nya glasögonen, dock var bara de vanliga klara.. MEN 2 timmar senare när jag precis landat på jobbet så ringer ett samtal och då finns de andra att hämta oxå.. som jag frågade efter när jag var där ! GAH!

På min promenad igår kväll mötte jag ett rådjur som vanligt när jag går på kvällen, men denna gång på ett annat ställe än jag brukar och nu bara ca 10 m från mig. Inte det minsta rädd heller.

Idag så har jag sköljt håret med rosmarin vatten, för minsann så fick jag idag se att på dagis har de haft några fall med de läskiga små hårdjuren! Så om ni tänkt komma på besök nu så håll er borta tills vi vet att vi klarat oss. Blää... rosmarin skulle hålla de små otäckingarna borta, vi får väl se.

Imorgon skall E & A åka till på MPH mässa, fina lyxiga bilar och annat.. själv ska jag gräva några rabatter på baksidan under/snett under vår balkong så det blir lite fint där eftersom vi brukar hålla till på baksidan på sommaren och bada pool och sola.

Blir nog IKEA imorron oxå, nytt sofföverdrag då vårat vita e prickigt som en leopard( lila sådann) och vita gardiner till v-rummet (de jag fick idag från Laredoute var för korta, skall skickas tillbaks).  

Nu ska jag nog läsa lite tidningar, har plötsligt en massa...

Trevlig solig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0