Påskgodis

I söndags när vi handlade köpte vi lösgodis för att göra påsk ägg till E och oss, igår skulle jag smaka några bitar, men jag spottade ut mina bitar, det var inte gott´, smakade bara sött och socker, vilket framsteg för mig som åt massor av lösgodis förr! Dock har jag inte ätit det på evigheter, förutom när mamma var här ;-) ... köper bara malaco truly eller Ekorrens ekologiska i påse.. men helst äter jag något jag bakat själv.
Så OM du nu tänkt köpa påskägg till mig (inte troligt så jag tydligen är för "vuxen" för påskägg) så fyll det med present checkar på nya blommor eller nåt annat roligt :-) .

Usha, här behövs verkligen städas oxå! Började ju förra veckan, men sen stannade det av då vi förblev sjuka. HAr inte ens dammsugit och torkat golven ordentligt på snart 3v.. bara snabb dammsugit och torkat förra tisdagen! Måste nog göra det ikväll med... och efter påsk skall det storstädas, bytas gardiner, blommor, kuddar i sovrummet osv... och förhoppningsvis senare i vår måla hallen och kanske i sommar i v-rummet, om maken medtycker.

Nu skall jag leta förrymd katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0