Avundsjuka

Igår hade vi "photoshoot" här, vi fotade de gamla brudklännignarna och festklänningarna jag och mamma aldrig använde till bröllopet. Elvira blev imponerad av sin fina klänning hon hade och ville gärna ha den på men den var på tok för liten, och när jag satte på mig den första klänningen så ville även hon ha sin iaf.. men det gick ju inte så vi försökte med en av hennes vanliga fina klänningar men de dög ju inte då! Hon blev så arg och avundsjuk och speciellt då hon iten fick vara med på bild oxå så hon grät och var så förbannad, hon fick låna en av mina vanliga klänninga/linnen och det gick fint ett tag.. när vi var klara fick iaf hon prova en brudklänning och de två festklänningarna så knäppte vi kort på henne och då var hon så lycklig minsann.
När jag satte på mig den första bröllopsklänningen sa E att jag såg ut som askungen :-) . "Oooooo ser ut som askungen". Hon som älskar prinsessor och fina klänningar :-) . 

Nu ligger iaf 3 klännignar ute, 1 kvar och en barnkostym. Lägger ut de ikväll. Om nån är intresserad av bröllopskläder :-)
http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=534487&listtype=0

/Jenny 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilken snygg brudkläning, precis en sån som jag skulle vilja ha gift mig i. Nu blev jag sotis också.

kramar

2009-04-06 @ 19:02:28
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den är ju tillsalu ;-) Jag använde ju en annan.

Utifall ni skulle gifta om er ;-)

2009-04-06 @ 21:20:44
Postat av: Anna

HAHA ja måste ju lyckas övertala maken först bara.. några tips =)

2009-04-06 @ 21:35:31
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0