Äntligen kom den :-)

Ännu en dag med underbart väder.. tänkte nog gå ut och sätta mig på bron och läsa medans E sover. Kanske äta lite glass :-).

E gillar verkligen Pippi, sitter helt still och kollar nogrant, lär sig någon/några nya fraser som hon sedan kör med flera ggr per dag :-)

Nu vill jag verkligen bli frisk, orkar inte längre. Jag vill ut och röra mig, springa, flåsa, svettas. Ut med skiten bara! Tror att jag haft öroninflammation oxå nu de senaste dagarna..
Men jag är bättre nu, känner mig snart helt frisk... bara rethosta, snor och lite på örat kvar...
Hoppas jag blir helt bra nu under påsk så jag kan börja cykla till jobbet! JApp ni hörde rätt, JAG ska cykla... har faktiskt längtat efter det flera månader, och när det äntligen blir väder för det är jag sjuk. MEN när jag väl ska cykla kommer jag säkert att ha ångest, kommer ju att vara jobbigt de första gångerna..innan man fått upp kondisen, för nu ligger den verkligen i botten efter dessa sjuka tider!
Tänkte jag skulle börja promenera idag iaf... få röra mig lite, är välbehövligt.

Nyss kom deklarationen oxå.. fantastisk läsning :-) Och förhoppningsvis kan jag dra av lite för resor förra året oxå...om de kommer över 8.000 iaf..

Nu skall jag sätta mig ute en stund.

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0