Trött

Jag är så trött nu!! Vaknade ev E imorse/natt 02.45!! Min klocka stod på 03.35!! Somnade knappt innan min klocka ringde för E sov oroligt...
Sen jobbat för fullt hela dagen. Dagis stängt idag så A fick komma senare till jobbet så direkt när jag kom åkte han och då skall man vara pigg och leka med E och laga mat osv.. känns aningen jobbigt faktiskt... men snart får man duscha, lägga henne och ligga i soffan och se Idol :-) Om jag inte somnar med henne ;-) ...

E tittar på något mycket intressant barnprogram. Annars har vi lekt "cilkus "(hon såg det på tv en gång och det var mycket roligt..) bakat med play dough och tittat på bobbis.

Funderar på om jag skall söka jobb på manpower ändå.. hittat ett intressant jobb på uthyrning men på lång tid... eller kanske jobba extra vid behov och få erfarenhet... hmm ja svårt det där..kanske det blir det sistnämnda, för då får man ju prova på oxå, men ändå ha kvar mitt gamla jobb ett tag oxå som trygghet.

Elvira är så duktig, hon har allt som oftast utan blöja om dagarn när vi är hemma. Har bara blöja ute och när hon sover. 
Dessutom tycker hon inte om kläder...har bara trosor eller badräkt (ja en riktig) på sig eller helt naken! Jag som tycker det är så kallt här hemma.

Nu ska jag sätta mig i soffan med E.

/Jenny


Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

Vet hur det är.. har sovit dåligt i några nätter nu så jag är helt slut igentligen är säkert därför som jag har så svårt att sitta still..



I morgon blir det fortsatt städning och bakning så man har lite att bjuda på nästa helg..



Ska försöka komma ner och hälsa på bara det blir klart här hemma, skulle vara så roligt att träffas igen efter typ ett halvt liv haha



Kramar!!

2008-09-18 @ 21:19:31
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0