Soppdiet

Halsfluss har jag.. ja eller typ, testet visade ej det men doktorn sa att det var det, men varför skulle jag annars vara så svullen! Kan knappt svälja. Äter bara flytande.. eftersom sväljandet i sig gör ont så går det inte att äta annat... men man kanske blir smal av detta :-)
Har haft 39 graders feber oxå.. men 38 vanligast..ingen yrsel igår men eftersom halsen blev värre under natten till igår så åkte jag till närakuten där ovan konstaterades...och fick då penicilin så nu hoppas jag att jag blir bättre, verkar redan bättre tror jag om det inte är Iprenen som fortf sitter i.. har ätit Ipren oxå då det lindrat smärtan i halsen och febern..
Jaja, det går väl framåt antar jag... vi får se.

A kom hem från jobbet för en stund sedan så nu tog han ut E till parken en stund så hon får leka när mamma är så tråkig..
Men vi har faktiskt varit upp til OKQ8 en sväng och hämtat ut paket, ett till E och ett till mig.
E fick en Svampbob filt som jag köpt på E-bay, hon blev sååå glad :-). Själv fick jag mitt paket från Buzzador, denna gång var det något tandblekningspaket från Pepsodent som man skall prova, verkar bra.

Nu skall jag återgå till att vika tvätt.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0