Önskelista

Snart fyller jag ju år och sedan blir det jul så här är en önskelista om nån känner sig extra generös ;-)

* Större lägenhet
* Ett hus gärna här i vårt område
* En katt som är tyst om natten

-------------------------------------------------------------------

Imorgon blir det en tripp till Ikea för att införskaffa lite nya saker.. ja vi har ju inte fyllt denna två helt ännu ;-) Liiite till får nog plats! iaf ska E få en fin säng med får på :-)

Jag har sagt upp vårt Boxer (tv) abonemang och skall nu ha något nytt genom stadsnätet med bredbands tv.. men vet inte om vi skall ta Viasat eller Canal Digital (lutar åt det sistnämnda..) Nån som har någon erfarenhet av någotdera?

Idag har vi haft en trevlig dag, först lite städning såklart! Det är ju fredag.. Eftersom E bestämde sig för att sova middag redan kl 8.30 så har vi haft många timmar på dagen att spendera... så sedan var vi ut, först till dagis för att hämta utebyxor som jag upptäckte ej var hemma... vi stannade och lekte på gården där sen hem till vår park. Sen har vi bakat bröd, hämtat mat på MAX, ja och sen bara haft fredagsmys i soffan. Härlig dag ute idag trots att det inte var nån sol... kyligt i luften, fina löv och en massa av dem på marken, det var sååå härligt. Vi plockade kastanjer, löv och ekollon i lekparken som vi gjort fina höst arrangemang av jag och E. Hon tyckte det var jätteroligt att var med och plocka och sedan lägga i burkar :-).

Nu har jag en mysig fredagskväll för mig själv. Skall väl spenderas vid tv:n och datorn som vanligt ;-) Lite nybakt bröd och te blir det nog snart oxå.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Owe

Som sagt så drömmde jag att jag vann 64 milj..................då får ni ett hus på värmdö......hi hi

2008-09-29 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0