Nya leksaker

Idag var vi en tur till Kista. Vi hade några saker vi behövde byta... men vi kom hem med mycket mer än det vi bytte.. och en massa leksaker, leksaks affären var inte ens med på listan ;-)

Elvira fick iallafall fingervantar och fler trosor. Från leksaks affären fick hon en haj med en dykare! Japps pappa tyckte det var en praktisk leksak.. och ett doktors set, har tänkt köpa länge iofs... så hon kan leka dodoc på riktigt. Sen blev det en rockring och ett hopprep, så vi kan kombinera lek och träning för mamma ;-) 
Alla sakerna var iallafall mcyket uppskattade.. har lekt med alla hela dagen! Till och med så hon inte ville sova middag... och somnade inte éns i soffan senare... 

Nu när hon skulle sova ville hon ha med dykaren (gubben) i sängen!! Jag fick ta bort den när hon somnat. 

Jag skulle göra ett försök att titta på det nya programmet "hål i väggen" men jag missade det.. Knäppte över på ensam mamma söker men det verkade så tråkigt så jag bytte.. hittade mitt favorit lördags program "American chopper" på Discovery som jag somnade ifrån igår, vilken tur då fick jag se slutet. 

Jag har haft en myskväll med mina små fröknar (A är på p-fest). Även fast E var såå trött så har hon inte varit sur och grinig utan bara mysig å härligt busig så jag kunde faktiskt se "One tree hill" medans vi lekte.. det händer väldigt sällan. Vi började kolla på madicken men hon tröttnade efter 5 min... och lekt istället, hel härligt har vi haft det!
När E somnat så kom Selma och myste med mig i sängen en stund.  Och nu sitter jag här som vanligt så babblar en massa gojja.... dax att sluta.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0