Inställt

Skulle ju ha gått en kurs i modellering i lördags men tyvärr blev den inställd pga för några deltagare ( tror det saknades en...) får anmäla mig till kursen sen i vår och hoppas den blir av. Jag behöver den kursen eftersom min figurmodellering inte är så bra.. vet inte riktigt hur man skall göra det bra.. blommor kan jag iallafall.. ja några bara men alltid något :-)

Skall faktiskt träna spritsning nu när jag ser på tv.

Idag var E på dagis för att baka på fm, de köpte jäst i fredags som de skulle baka med idag så de ville att hon skulle komma. Skönt att vara ensam men tråkigt ändå... roligt för henne iaf. JAg fick vara med en stund för när jag skulle hämta var de inte riktigt klar.
Sen var hon elak och puttade en liten tjej innan vi skulle gå hem... fick kramas och säga förlåt och så.

Jag har oxå bakat här hemma idag, drömtårta på fm och nu ikväll rågsiktsbröd (recept finns på rågsiktspaketets baksida) i långpanna. Luktar jättegott här nu.

Nu spritsning!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0