Halleluja!

Elvira ville ligga i sin sägn igårkväll efter vi läst sagan, så jag lyfte i henne och sa godnatt så låg både jag och A i vår säng. Efter en stund lämnar E bort vattenflaskan sen ligger hon en stund och somnar!!! Har inte somnat själv i sin säng sedan hon var 4 mån! Hoppas hon vill fortsätta. Och i helgen ska hon få en egen stor säng.

Hon leker olika djur här hemma... nyckelpiga, lejon, dinosaurie m.m... jätteroligt :-) Och sjunger för oss.


Man skulle kunna tro jag har fått nya hobbies, tvätta och städa. De två gågna veckorna har jag tvättat var tredje dag och dammsuger gör jag minst varannan dag, det blir ju så satans skitigt här...
Dessutom städade jag receptionen ordentligt igår på jobbet och de dagar man kör transport så får man dammsuga i frukosten för hon som jobbar där är gravid och har jobbigt med dammsugningen då...
Ja herregud...

Nu har jag anmält mig till extrajobb på två bemanningsföretag, får se om det blir något...bra med erfarenhet..

Ikväll ska jag lägga mig med E..har sovitså dåligt inatt så jag är helt slut nu..och skall jobba imorgon med, börjar 04.45!!!

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0