Fredag igen

Så var det fredag igen och i vanlig ordning har det städats! Plockade även bort lite skor och av Elviras skor blev det två kvar! Ett par stövlar som troligtvis är för små snart..och ett par jympadojjor, vilket betyder att sötnosen behöver fler skor.

Var på affären en sväng idag och då fick hon ett par tofflor, gissar att de kommer att sitta på dagarna i ända.
Köpte oxå en microtrasa till fönster så det blir lätt att torka av fönstren emellanåt, kanske provar den sen.. om mor och far kommer på besök måste det väl se ordentligt ut ;-) ..
Dessvärre inte hunnit måla några väggar än, bläää ser så fult ut här med alla fläckar!

När E vaknat tänkte jag vi skulle gå ut en stund. Det är ju så fint höstväder idag.

Skulle alldeles ha bakat oxå, men jag vet inte.. saknar några ingredienser.. så det blir nog inget idag iaf..Vi ska bara fredagsmysa jag och pinglan.

Ha en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anna Brolin

Du är utmanad i min blogg!!

2008-09-19 @ 21:05:26
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0