Framtiden?

Ja hur skall vi ha det i framtiden?
Vad skall jag göra? Ska jag jobba som receptionist resten av livet? Även fast jobbsökandet inte verkar gå så bra..ganska så hård konkurens tyvärr... jag saknar en del meriter som andra har. Jag har inte så stor lust att jobba på ett bemanningsföretag på uthyrning... men verkar som att det snart är enda alternativet.
Nån skola är jag då inte sugen på.. och vad skulle jag läsa isånnafall?

Var ska vi bo? I en tvåa kan man inte bo i all evighet. Så småningom behöver E eget rum oxå...

Ja allt löser sig väl tillslut antar jag.. men man har funderingar ibland...

Kommentarer
Postat av: OneEightyTwo

Det löser sig =)

2008-09-16 @ 22:16:59
URL: http://oneeightytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0