Ajajaj

Jisses vilken klantskalle! Igår på jobbet så skulle jag öppna bussdörren(förardörren)  som vanligt och man brukar öppna dörren ganska nära kroppen så den liksom svischar förbi men förstår ni inte denna gången! Nädå..nu svishca ingetning förbi utan det smackade in i huvudet! Så *** ont det gjorde..trodde glasögonen krachade..men blev bara smutsiga. Gästerna i bussen frågade " men hur gick det där då" .. ojojoj vad klantig jag e.. hade mycket ont ganska länge och nu gör det ont om man tar i pannan...

Nu e bilen såld! Skönt.. så man slipper ha 3 att betala på..

Idag har vi haft en trevlig familjedag på Biltema i Haninge... A tyckte att det var ett ypperligt lördags äventyr, inte jag direkt.. men ändå var det jag och E som handlade mest saker... och lite snask på Ica maxi mittemot.

A jobbar några timmar nu så jag har egen lördagskväll... myser med snask. Nu ska jag nog strypa katten(skriker så förfärligt) och sen bänka mig i soffan.
Imorgon har något så lyxigt som sovmorgon!!!

Trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med Bilen!

Biltema skulle jag vilja ner på med men just nu har jag lite annat att stöka med och sen ska jag ta mig tid och komma ner och hälsa på en helg innan lite kommer ut.. kan vi shoppa och fika gott hela helgen =)

2008-09-13 @ 21:09:58
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Owe

Biltema är bra

2008-09-24 @ 18:36:41
Postat av: Anonym

Biltema är bra

2008-09-24 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0