Trevlig helg!

Idag har vi haft en härlig lördag tillsammans hela familjen.

Började mindre bra eftersom E vaknade 05.15! Men så var det A som skulle stiga upp med henne ;-) .. men efter lite mjölk i sängen så var klockan nästan 6 och då ville hon stiga upp så jag satte henne i soffan och väckte A.
Sen sov jag till 8.30, när jag vaknade så var det så tyst och när jag kom ut så såg jag båda två däckade i soffan :-)
Så jag smög och hämtade "Klick" (Aftonbladets fredagbilaga) och gick och la mig si sängen och läste. När jag var klar så hade de sovit lääänge och E vaknade ganska snart.
Sen var det gemensam frukost, sen åkte A och tränade, vi pysslade och gick sedan ut.

Det enda vi gjort idag är att A satt upp en kabellist och dragit kabeln för digitalboxen från var bredbandsbox.
Maten idag blev Tacos (rester från igår) till lunch och pizza till middag. Jag var sugen på pizza.. konstigt för jag vet hur jag blir efter den.. alldeles proppmätt och illamående, kan inte äta på hela kvällen... ja jag får skylla mig själv.

Igår var det fredag och städdag ;-) , tänkte ta det idag, men eftersom katten hade bestämt sig för att kräkas i hela sovrummet i torsdags så var det tvunget att städa igår... känndes äckligt även fast vi städat efter henne..

I torsdag var jag ut med jobbet på Golden Hits Schlager bar, där de hade 80-tals show. Det var verkligen roligt! Kan verkligen rekomendera den showen. Maten var ok.
Fick så sablans ont i magen bara.. hade en ny superfin pennkjol som tydligen satt för tight och tryckte in i magen när man satt så det gjorde så ont i magen hela kvällen och natten.. och lite igår.. men men vill man vara fin får man lida pin ;-) Eller så skulle jag ståt hela kvällen..för då satt den perfekt :-D

Elvira är en skön liten tjej. Hon är så rolig nästan hela dagarna..( ja för ibland så gör hon som hon vill och lyssnar inte), härmar nåt hon hör eller ser och det kan bli hur roligt som helst!

Snart är det dags för Stjärnor på Is, sen skall jag zappa järnet ur vår nya fungerande fjärrkontroll! Vi har ju hela Canal Digitals utbud i två veckor!! KAnske tom hittar nån bra film... igår somnade jag när jag skulle se film :-)

Om ni vill ha ett gott recept till frukosten imorgon eller till nåt annat.. kolla in i bakbloggen.

Fortsatt trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0