Klart!

Så har vi äntligen målat klart köket iaf! Snyggt blev det.
Så idag har jag typ storstädat... städat nästan allt. Putsat fönster, kylskåp osv.. Behövde verkligen då jag inte städat ordentligt på två veckor... Har hållt på hela dagen.. fram till 18 från 8 imorse.. dessutom har jag tvättat. Men nu är det fin fint här.

Mamma kommer imorgon, sen ska vi gå på chokladfestivalen på lördag, mmmmmm.

Ska lägga mig snart, är supertrött efter denna dag.

Skulle lägga upp lite bilder, men måste ladda kameran så det blir nån annan dag...

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaha, okej, jag får överväga det då! :)



Ja du verkar ju vara väldigt duktig på att baka! ;)Så jag förstår att du prioriterar annat framför sånt där enkelt :P

2008-10-09 @ 20:24:39
URL: http://viewfromheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0